Neděle 23. ledna 2022, svátek má Zdeněk
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 23. ledna 2022 Zdeněk

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SYETEY-KOTZOUR

politická kauza

přeformulování kauzy na politickou objednávku nesvědčí příliš o právním státě....ať dostanou trest jen za to, co jim nezvratně dokážou.....jako každej jinej gauner.

Ani hlava mafie nebývá souzena za věci, které mu nedokážou....(Al Capone a daňový únik).

Těm "spravedlivým" by mělo dojít, že jednou by soud mohl na politickou objednávku odsoudit nikoli gaunera, ale v podstatě kohokoli, kdo mocným nevyhovuje. Překročit soudní nezávislost je velmi lehké, ale těžko to vrátit zpět.Rv

0/0
8.10.2010 11:36

zlobir

Pro autora článku

Navím jak Vás, ale mě by opravdu nenapadlo, že polorozpadlou, zchátranou ruinu bude někdo obývat... Spíše bych ji pokládal za místo, kam si někdo schová svoje čorky, nebo kam si půjde nějaký narkoman šlehnout. Rozhodně ne za domov 9-ti člené rodiny s dětmi.

0/0
8.10.2010 9:04

Livrak 3

Mediální masáž jak v 50 letech

Pokus o vraždu? A to víte jak ? Maji být souzeni za žhářství, né za pokus o vraždu.

0/0
8.10.2010 7:35

petrph

to je poněkud složitá myšlenková konstrukce

Od neúmyslného zabití z nedbalosti, až po rasově motivovaný pokus o vraždu. Záleží jen na soudu, ke které krajnosti se přikloní a za co vlastně ty kluky ocejchuje a odsoudí. Mimochodem, i sami tím pak vystavíme mediální obraz našeho státu světu. Jestli se to uzavře tím, že parta opilejch puberťáků vhodila dělobuch do opuštěnýho baráku, a tragickou náhodou tam byli lidi, a nebo se o České republice bude psát, že tady vraždíme a upalujeme Romy na potkání...Jak se říká, imidž je na nic...;-D

0/0
8.10.2010 7:33

Amoniak

Ehm

Máte silné pochopení pro squattery Sivákovy.  Pokládáte snad tento styl života za následováníhodný?

0/0
7.10.2010 23:39

ladhela

Re: Ehm

podle tebe každý špatný styl života by měl skončit na hranici?

0/0
8.10.2010 0:48

DarkSicek

Re: Ehm

to zrovna ne, ale ten prekracujici zakon by mel byt dusledne trestan (ne timto zpusobe, to jen pro poradek)

0/0
8.10.2010 8:25

Politicky korektní lež

:-/

"Klidně by se mohlo stát, že budete mít cikány za sousedy, a zápalná

láhev vletí do bytu vám, s tím, že" .........při vhození uslyšíte" Ty bílá svi..."!!

0/0
7.10.2010 23:26

Mončí2

Re: :-/

Tak to oslovení slýchám každý den................:-/

0/0
7.10.2010 23:29

zajíc na pařbě v králíkárně

Re: :-/

f čem to bude. odstěhujte se do bezproblémové čtvrti  8-o

0/0
8.10.2010 0:59

martin5.3

Re: :-/

Nechcete snad naznačit, že čtvrť obydlená jistým etnikem je problémová? A co na to Kocáb?

0/0
8.10.2010 6:53

petrph

Re: :-/

Tak to s takovou prkotinou vůbec nechoďte na VB. Okno si dejte zasklít, poničený nábytek si dejte do pořádku a jestli vás oheň zranil tak u doktor tvrďte, že na Vás prsknul horkej olej z pánve. Přece by jste nechtěl pomlouvat romské etnikum a vyvolávat tu rasově motivovanou nenávist. To by se Vám mohlo hrubě nevyplatit...:-(

0/0
8.10.2010 7:47

DarkSicek

a kdyz uz jste tak spravedlivej

1) proc neni pi. Sivakova souzena za ublizeni na zdravi z nedbalosti (mala spala s nimi v posteli. jak vypada vime, rodice ani puchejr)

2) az nekomu u tech 4 nekdo ublizi nekomu z jejich rodinnym prislusniku, doufam ze jim take budou odpusteny tresty, jako p. Sivakovi

0/0
7.10.2010 23:21

DarkSicek

Re: a kdyz uz jste tak spravedlivej

nemam rad nasili, ale byl bych rad, aby se vsem merilo stejnym metrem. pokud budou ulozeny exemplarni tresty i pres slabe dukazy, nikomu to nepomuze. a uz vubec ne romum. nenavist ve spolecnosti k nim se jen prohloubi.

0/0
7.10.2010 23:25

Mončí2

Re: a kdyz uz jste tak spravedlivej

Však na prohloubení nenávisti politici makaj jak o život.Nebo jak jinak si mám vysvětlit medializaci i slovního útoku bílého na cikána a když cikán skoro ubije bílého tak po tom neštěkne ani pes?

0/0
7.10.2010 23:27

Mončí2

Re: a kdyz uz jste tak spravedlivej

Nikdo,zejména matka netuší kde malá v tu dobu spala.V jedné výpovědi s nima v manželské posteli,pak ve své postýlce,pak s matkou na gauči a ve finále bylo matkou řečeno,že neví kde v ten moment holka byla.Rv

0/0
7.10.2010 23:25

DarkSicek

jen pro poradek

nejak jsem nepochopil rozdil techto dvou formulaci:

  Podpálí li někdo obytný dům, už je to velice nebezpečný žhář, bez rozdílu, ať již byl jeho motiv jakýkoliv.

  Jestli jdou s úmyslem podpálit barák, a neověří si, že je obydlený,

to už není jenom žhářství, ale pokus o vraždu, který nelze

ospravedlňovat tím, že si mysleli, že dům je sklad kradeného zboží.

0/0
7.10.2010 23:15

Politicky korektní lež

Re: jen pro poradek

R^

0/0
7.10.2010 23:21

Politicky korektní lež

u pokusu o vraždu musí být prokázán úmysl

Krom toho bylo v tomto procesu plno procesních chyb, a byl porušen i náhubkový zákon a ústava

0/0
7.10.2010 23:00

nejedlo

Re: u pokusu o vraždu musí být prokázán úmysl

Pokud někomu hodím do baráku tři zápalné lahve, to není úmysl, to je jenom taková sranda jak to pěkně fajruje. Kdyby tam uvnitř nebyli, nikomu by se vlasně nic nestalo.

0/0
7.10.2010 23:05

Politicky korektní lež

Re: u pokusu o vraždu musí být prokázán úmysl

musí být prokázán úmysl VRAŽDIT

Pokud věděli, že tam ti cikáni byli, tak pravděpodobně měli v úmyslu je vystrašit a mysleli že utečou. Nebo snad myslíte, že by si dobrovolně vzali na triko takto závažný čin, za který jim hrozí vyjímečný trest? Nebo snad chtěli popálit přímo to dítě, i když věděli, že toto určitě lidi moc neocení (a nebýt této medializace a protěžování romů, většina lidí by to dost odsoudila)? Každopádně to moc promyšlené neměli. Spíš mi to přišlo jako čin malých kluků, co nedokáží domyslet hrůzné důsledky svého jednání.

0/0
7.10.2010 23:14

Mončí2

Re: u pokusu o vraždu musí být prokázán úmysl

Kdyby 20 let nebydleli v nelegálně obsazeném domku................Když už němečtí majitelé museli zaplatit demolici domu,jestlipak se dočkali koruny nájmu za ty roky co jejich dům někdo neoprávněně užíval?

0/0
7.10.2010 23:20

DarkSicek

Re: u pokusu o vraždu musí být prokázán úmysl

kdyby vrazdit chteli, tak ty cikani se ven nedostanou

0/0
7.10.2010 23:26

Politicky korektní lež

Re: u pokusu o vraždu musí být prokázán úmysl

přesně!!R^

0/0
7.10.2010 23:28

Janulice78

Re: u pokusu o vraždu musí být prokázán úmysl

takze jsou to vlastne takovi hodni mili a trosku nerozvazni kluci, ze? Bych si tipla, ze jsi dusevne tak na jejich urovni. Asi budu blinkat.

0/0
8.10.2010 7:34

Ondatroň se cenzora nebojí

Re: u pokusu o vraždu musí být prokázán úmysl

tak

0/0
8.10.2010 8:04

Livrak 3

Re: u pokusu o vraždu musí být prokázán úmysl

Proč přeháníte proboha, řeč je o úmyslu vraždit. Vy jen blábolíte.

0/0
8.10.2010 11:15

DarkSicek

Re: u pokusu o vraždu musí být prokázán úmysl

kdyby vrazdit chteli, tak ty cikani se ven nedostanou

0/0
8.10.2010 8:11

dampfer

Předpokládám

že byste jako důchodce, zkušený muž, už mohl mít v této věci jasno. Je nepřijatelné stranit lidem, kteří podle Gottwalda žijí na úkor pracujících dělníků, rolníků a pracující inteligence, lžou a kradou, neposílají četné potomky do školy, ničí svá obydlí a pritiprávně obsazují volné byty kdekoli je napadne.. Představitelům zákona jsou tato fakta sice velmi dobře známa, nedbají jich, nevedou tyto lidi k pořádku. nesměrují je k plnění občanských povinností, ale naopak jim fandí a lidi, kteří povinnosti pracovní a jiné plní--- stíhají, trestají a tudíž lidé pověření střežit neporušitelnost zákonů produkují silný negativní výchovný vliv na celou občanskou společnost. Zde chybí silný hlas sněmovny, která by měla skončit se vzájemným trapným zesměšňováním a toto nevraživé klima střetu dvojího vidění téhož světa--- rázně vyřešit.

0/0
7.10.2010 22:37

nejedlo

Re: Předpokládám

Nestaním nikomu! Jenom mi šlo o překvalifikování tohoto činu, na ublížení na zdraví.

V ostatním s vámi souhlasím, ale já jsem nepsal o důvodech, které je k tomu vedly, ale o podstatě tohoto činu. Jestli hodím někomu do domu tři zápalné lahve, tak pro to už není omluva. To už není mladický nerozum, ale promyšlený zločin.

0/0
7.10.2010 23:01

Krokodyl1

Nic nového ....

... jen účelový a zaujatý text. Pokud si autor nevšiml, tak téměř nikdo totiž nezpochybňuje ani utrpení toho dítěte, ani zavrženíhodnost toho činu. Co většině diskutujících vadí je přehnaná medializace a nesrovnatelný nepoměr mezi navrhovanými tresty v tomto případě a tresty za jiné srovnatelné (ale méně medializované)  zločiny!!!!

0/0
7.10.2010 22:06

zajíc na pařbě v králíkárně

Re: Nic nového ....

to je jak paroubek, taky si myslel, že za ním stojí většina!! kde to berete, tu většinu? molotovovy koktejly vhozené do okna jsou srovnatelné s jakým trestým činem, konkrétně prosím?

0/0
7.10.2010 22:34

Krokodyl1

Re: Nic nového ....

Na tu "většinu" si stačí číst diskuze. A srovnání máte v například v odkazech níže - pokud za vraždu je např. 8 let a za žhářský útok s trvalými následky na zdraví výjimečný trest (teda návrh) tak v tom spatřuji rozdíl - resp. trochu nepoměr.

0/0
7.10.2010 23:02

Ondatroň se cenzora nebojí

Milé Nejedlo, již si dnes najedlo, nejsi i Netáhlo

R^;-D

0/0
7.10.2010 21:49

nejedlo

Re: Milé Nejedlo, již si dnes najedlo, nejsi i Netáhlo

Ulevilo se ti troubo?

0/0
7.10.2010 22:26

Ondatroň se cenzora nebojí

Re: Milé Nejedlo, již si dnes najedlo, nejsi i Netáhlo

ulevilo, SNÍDALS ???

;-D

0/0
8.10.2010 8:02

nejedlo

Mezi řádky...

jsem napadán, že se prřiživuji na vítkovské kauze. Omyl!  Vůbec mě nezajímá podtext činu, ale ta skutečnost, že si hodí tři zápalné lahve do baráku, a chudákům až potom dojde, že by tam mohl taky někdo bydlet. Prostě ta chladnokrevnost, a úmysl s jakým to provedli. Následky za své činy si nese každý sám. Velice dobře věděli , co dělají.

0/0
7.10.2010 21:21

fanda1

Re: Mezi řádky...

Přiživujete! Napište něco a zločinech z druhé strany. Chladnokrevných, účelových, surových a vražedných. Máte-li odvahu.

0/0
7.10.2010 21:52

pilinazlenina

zajímavé srovnání

http://bleskove.centrum.cz/extra/sex-a-vztahy/clanek.phtml?id=580923

V tomto případě vrazi cíleně a jednoznačně zapálili člověka. Trest?

3 a 3.5 roku 8-o

Medializace = 0

Holt chudák nepatřil k nedotknutelnému etniku Rv

0/0
7.10.2010 20:40

Krokodyl1

Re: zajímavé srovnání

R^

0/0
7.10.2010 22:01

MI59

DOBRÁ ÚVAHA

Souhlas. O žhářství se ale v tomto případě nejedná. Typický žhář je osamělý, inklinující k pyromanii, chce se mstít nebo způsobit škodu. Zde se jedná o prostředek a musí být posouzen účel jednání skupiny.

0/0
7.10.2010 20:35

killy

Jj.

.. Zahrál jste si na soudce a přednesl v kostce jeho závěrečnou řeč.

Proč ?

To jste jen chtěl přispět svojí troškou k  dosavadní medializaci nebo myslíte, že je potřeba soudci a celé společnosti stále napovídat ?

0/0
7.10.2010 20:34

isabell

Re: Jj.

Spíš aby se mohl náležitě vyřádit při psaní vykřičníků ;-)

0/0
7.10.2010 21:02

nejedlo

Re: Jj.

Nemám v úmyslu hrát si na soudce!  Ale jestli dospělý člověk hodí do domu zápalnou lahev, je potenciální vrah. Když už se do domu hodí tři lahve, to už je potenciální úmyslný vrah. Jestli vám jako obhajoba stačí, že chudáci nevěděli, že by v tom  baráku mohl taky někdo bydlet, prosím! Já to jako vysvětlení a omluvu neberu!

0/0
7.10.2010 21:09

killy

Vidíte, a už zase napovídáte a protiřečíte si k tomu :

Tady píšete "potenciální úmyslný vrah"   (možný, ale ne ještě skutečný vrah))

v blogu: "to už není jenom žhářství, ale pokus o vraždu, který nelze ospravedlňovat"

0/0
8.10.2010 9:14

hasmen

Neberte to jako nějakou provokaci,ale...

Stará hasičská poučka zní - Kde je pořádek a čisto,oheň nemá místo...

0/0
7.10.2010 20:33

akiller

re

Co nutí lidi, vyjadřovat se pořád k této kauze? kdyby aspoň někdo z nich napsal něco nového...

0/0
7.10.2010 20:30

NTPT_V_EXILU

DObrý den, jsem žhář a jdu vám zapálit barák...

je tento dům obydle nenbo neobydlen zaškrtněte co se nehodí a ve třech kopiích odevzdejte.  jinak ten dům měl být PRAZDNY a byl rodinou obýván NEOPRAVNENE, jelikož v něm nebyli ani nájemníci ani nebyli jeho majiztelé.

0/0
7.10.2010 20:18

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz