Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nejedlo

2. 2. 2010 17:20
Nová taktika!

Řekli si, blbec asi nečte, tak mu nabídneme návrh pojištění proti ochrnutí a ztrátě hybnosti. Jenom za 499,- měsíčně.  No,neberte to!  Ještě, že je to proti ztrátě hybnosti, a ne paměti. To už snad je od nich lepší ta knížka za osm stovek, než pojištění za 6.000,- ročně!

0 0
možnosti

nejedlo

2. 2. 2010 17:29
Re: Nová taktika!

Upřímně, já se s tím celkem bavím, ale lituji doručovatele kteří musí tyto tučné obsílky nosit, zvláště když si uvědomím, že takových jako já jsou jenom v jednom rajonu desítky.

0 0
možnosti

d.sanin

2. 2. 2010 17:14
Rada

Stalo se mě to stejné, tak jsem z obchodního rejstříku získal osobní adresy všech členů orgánů této společnosti a doporučeně, do vlastních rukou jsem jim zaslal slušnou žádost o vyřazení z databáze. Od té doby jak jejich manažeři museli vystát frontu na poště, mě již nic nepřišlo. :-)

0 0
možnosti

nejedlo

2. 2. 2010 17:22
Re: Rada

Dobrá rada, to mě vskutku nenapadlo. Ono na ně asi nic jiného neplatí!

0 0
možnosti

V.K.

2. 2. 2010 15:22
Jaká...

slast - být milován!! Pobavil jste mě, díky.

V. Král

0 0
možnosti

hph

2. 2. 2010 15:21
Přítel je věrný až za hrob,

posílá líbesbrífy i dávno mrtvým (i když to na poště pošleme zpět, příští měsíc dorazí další). Nejlepší je, když se z pytle vysype hromada zásilek a na každé je "právě vy jako jediný vyhráváte".

0 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1313x
Člověk s vlastním názorem který občas prezentuji, ale nikomu nevnucuji. Heslo: Nikdy nevysvětluj!
Přátelé to nepotřebují, a nepřátelé vám stejně nevěří.

Seznam rubrik