Diskuse

Pokrok

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jedovinka

2. 4. 2010 16:22
hyperhydratace

Manžel se uprostřed týdne "zbořil" tak moc, že ač není horšího řidiče, než je vlastní žena, řídila jsem ráno já. Asi měsíc před tím byl odejit jeden pracovník z manželova oddělení k nám. U ranní kávy jsme s kolegy probrali humorné domácí novinky, přeladili mozek na práci pro firmu a rozprchli se po pracovištích. Manželův starý a můj nový kolega se do ranního plkání o ničem nezapojoval, byl chronickým brblou. Při noční mi vytýkal, že ze skvělého odborníka - mého muže dělám hňupa. Ono (z manželova pohledu) kalné ráno mne kolega brbla oslovil. Zeptal se mne, zda je v práci, protože cosi po něm chce. Neměla jsem sílu mu sdělit, že drahý má zbytkáč jak sokol cvičky - polobozi nemají lidských slabostí. Tak jsem daný stav obalila do: "No, je. Ale asi ti dneska nepomůže včera utrpěl iontovou disbalanci a zcela jistě se jí bude zbavovat celý den. Možná i dva."

Brbla hned zmizel a vrátil se až po obědě. Řval, že málem začal vybírat na věnec a šéf má jen děsnýho draka a dělat pod ženskou ......

0 0
možnosti

Alfie

2. 4. 2010 18:35
Re: hyperhydratace

Iontová disbalance, TO NEMÁ CHYBU!!! :-))) Děkuji za obohacení slovníku :-)

Jelikož většina mých kamarádů má něco společného s IT, znám spíš výraz "defragmentace disku" pro pijatyku nebo "instalace systémových záplat" pro léčení následné kocoviny :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 138
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1313x
Člověk s vlastním názorem který občas prezentuji, ale nikomu nevnucuji. Heslo: Nikdy nevysvětluj!
Přátelé to nepotřebují, a nepřátelé vám stejně nevěří.

Seznam rubrik