Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zani

30. 10. 2009 7:34
Metál si zaslouží

I když K. Gotta zrovna nezbožňuju, tak protože dělám v Německu vím, že pro Československo a Česko udělal mezi obyč. lidmi víc než všechny porevoluční vlády dohromady. Většinou lidi znaj V.Havla a K. Gotta. To mluví samo za sebe. Co mi ale vadí, to je osoba která mu předávala vyznamenání, ta se tady stává také velmi známou, né však populární.R^EU[>-]

0 0
možnosti

manilaman

30. 10. 2009 7:15
Uz v jine diskuzi jsme to dostal vyzhrat, ale

Zde se pripojuji k vam, autore.  Ti, co to nezazili, si radi pridaji svuj ostrejsi nazor. Ja jsem osobne si "s nimi nezadal", ale nebojoval jsem proti. Bal jsem v podstate jako jini. Pak jsem utekl a bylo po parade. Vyresil jsem tim jen svuj osobni zivot, ale system jsem tim nezboril. Tedy zadne hrdinstvi. Presto si myslim to, co pisete vy. Je lehke kritizovat hrace za mantilem, na lede je to vsak jine kafe.

0 0
možnosti

marlow

30. 10. 2009 1:23
Vyznamenani

je pro lidi ktrei jsou prikladem - a to Gott neni. Vetsina lidi se za komunistu posrala a delali opicky aby nemeli zbytecne problemy. To lze pochopit, ale urcite si to nezaslouzi vyznamenani. Byt by si to tento pan prezident pral, protoze patril mezi opicky.

0 0
možnosti

Zani

30. 10. 2009 7:38
Re: Vyznamenani

Nikdo není dokonalej, ale kdyby ke své profesi a práci všichni přistupovali jako K.Gott, tak jsme dneska o hodný kus dál. Jeho přístup k práci je příkladem.

0 0
možnosti

Fonon

30. 10. 2009 0:36
karma

R^

0 0
možnosti

kevinbb

29. 10. 2009 21:31
Souhlas.

R^

0 0
možnosti

mejsehezky

29. 10. 2009 21:12
Naprostý souhlas

Napsal jste to přesně R^

Přidávám se - komu čest, tomu čest, milý a náš Karle Gotte V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS